
Najpopularniejszy w swojej klasie
na skróty
kalendarz dostępności
System rezerwacji RESGO
Specyfikacja techniczna Łodzi
Producent | Balt Yacht |
---|---|
Rok produkcji | 2019 |
Długość całkowita | 9,18 m |
Szerokość kadłuba | 3,00 m |
Zanurzenie | min. 0,50 m |
Wysokość nad KLW | 2,8 m |
Zbiornik wody | 240 L |
Zbiornik fekaliów | 100 L |
Zbiornik paliwa | 240 L |
Silnik (KM) | Mercury 60 KM uciągowy z trimem |
Koje / Osób | 6 |
Kategoria CE | C-6 |
cennik czarteru
Okres | Cena za dobę czarteru (PLN) |
---|---|
30.04 – 03.05 | 950 PLN |
03.05 – 02.06 | 650 PLN |
02.06 – 06.06 | 1000 PLN |
06.06 – 26.06 | 800 PLN |
26.06 – 31.08 | 950 PLN |
31.08 – 30.09 | 750 PLN |
Kaucja zwrotna w wysokości 2000 zł płatna jest przy wydaniu jachtu, a rozliczana po zakończeniu czarteru.
Ceny w zł za dobę czarteru przy rezerwacjach w modułach tygodniowych, w zależności od długości oraz terminu czarteru ceny mogą ulec zmianie.
Zniżki:
- stały klient – 5%
- 2 tygodnie lub więcej ciągłego czarteru – 5%
- maksymalny rabat -10%
Dopłaty za czarter krótkoterminowy:
- czarter jednodniowy – 100%
- czarter 2 dniowy – 50%
- czarter 3 dniowy – 25%
Za dodatkową opłatą:
- sternik od 250 zł/ 8 h pływania + wyżywienie + transport
- Komplet pościeli i poszewek – 100 zł / dwuosobowy
- dosprzątanie jachtu po czarterze – 150 zł
- opróżnienie toalety – 50 zł
- tankowanie jachtu po czarterze – 100 zł
- szkolenie praktyczne z pływania łodzią – wypłynięcie, wpłynięcie do portu + manewry portowe oraz na wodzie 100 zł/za 2 h + 30 zł za każdą następną godzinę.
Istnieje możliwość usługi Oneway (dostarczenie jachtu do wybranego portu na terenie Wielkich Jezior Mazurskich i odebranie go we wskazanym porcie) – koszt usługi ustalanie indywidualnie.
wyposażenie jachtu
- silnik zaburtowy najnowszej generacji MERCURY SeaPro 60 KM, wersja uciągowa z elektrycznym trimem (podnoszeniem silnika)
- ster strumieniowy dziobowy o mocy 3 KW
- materace słoneczne na dziobie oraz na siedziskach na rufie
- 3 oddzielne zamykane kabiny
- blaty z Corianu w kuchni i łazience
- system ciepłej wody z bojlerem o pojemności 30 ltr
- toaleta morska elektryczna ze zbiornikiem na fekalia
- prysznic w kabinie WC
- prysznic rufowy
- ogrzewanie olejowe Webasto
- cabrio
- zasłony zaciemniające w sterówce oraz plisy w kabinach
- dodatkowy solarny system ładowania akumulatorów
- wyposażenie kuchni: talerze, sztućce, garnki, czajnik, kubki, szklanki itp.
- kamizelki ratunkowe dla całej ekipy oraz apteczka ratunkowa
opis jachtu motorowego balt
BALT 918 TYTAN jest pół-ślizgową jednostką spacerową z obszerną mesą salonową na górnym poziomie, oraz przestronnym kokpitem z dodatkową częścią wypoczynkową. Projekt jachtu jest owocem zrozumienia potrzeb klientów i użytkowników, dla których nie duży rozmiar łodzi ma znaczenie – ale jej funkcjonalność wynikająca z przemyślanych rozwiązań i przestrzeni, łatwość manewrowa, elegancja i atrakcyjna cena.
Mesa w formie salonowej jest jasna, nasłoneczniona i przyjemna zarówno dla sternika, jak i całej załogi. Taki układ wnętrza jednoczy uczestników rejsu i pozwolą być razem, niezależnie od wykonywanych czynności. Przeszklony kokpit umożliwia podziwianie widoków i jednocześnie chroni przed wiatrem i niepogodą.
Pod pokładem dostępne są 3 wygodne, zamykane drzwiami kabiny sypialne. Cechuje je zarówno pełna wysokość stania, jak również dostępność szafek meblowych i wygodnych, pełnowymiarowych koi. A wszystko to starannie, przytulnie wykończone przez doświadczonych szkutników stoczni Balt-Yacht. Kabina sanitarna również nie ogranicza użytkownika – jest jasna, ergonomiczna, przestrzenna i wyposażona we wszelkie niezbędne instalacje – toalety, umywalki, prysznica, ogrzewanie i wentylację.
Ideą przewodnią w tworzeniu projektu BALT 918 TYTAN były słowa słynnego architekta Ludwika Mies van der Rohe – ”Less is more” (”mniej znaczy więcej”). Zadaniem było stworzenie jachtu bez zbędnych tendencyjnych udziwnień i zdobiących elementów. Projektanci stanęli na wysokości zadania, stworzyli model elegancki, ponadczasowy, spójny w swojej stylistyce, zachwycający wyważonymi proporcjami i prostotą wdzięku.
Długie, opadające ku dołowi szyby mesy wraz ze smukłym długim dachem zakończonym łagodnym skosem nad owiewką tworzą wrażenie smukłości i dostojności. Kadłub o długości 8,50m i szerokości 3,00m jest doskonały zarówno do biesiadowania na pokładzie dziobowym, – ale także do łatwego i zwinnego manewrowania w ciasnym porcie.